niedziela, 22 marca 2009

Wędka

Hej Pandy!
Powiem do czego służy wędka na pandanda choć wiem że wiecie bo chyba każdy wie że nią się łowi ryby ha ha no to powiem jak ją kupić tak idziecie do miejsca które się nazywa FISHING HOLE zaraz dam zdjęcie
A więc tak to miejsce wygląda panda zaznaczona na różowo to moja panda Panda0708 Panda zaznaczona na niebiesko to u niego się kupuje wędkę Joe a miejsce zaznaczone na żółto ja tam zwsze łowie i wasza wędka jest zaznaczona jest takia czerwona kropka tam gdzie wasza panda łowi a miejsce zaznaczone na zielono tam tędy można przejść do BEAR HOLLOW a to miejsce na fioletowo tam tędy się przehodzi do THE ORCHARD a i jeszcze coś jak chcecie łowić rybę to musicie kliknąć na wodę a potem jak złowicie już rybę to możecie ją sobie zostawić lub sprzedać u Pandy Joe no ok ja wam pokaże jakie ja mm ryby :) Panda zaznaczona na różowo to moja panda Panda0708 te miejsca na niebiesko to są moje ryby patrzcie jak się wam łowi ryba to czerwone kółko idzie pod wode i się wynurza i potem znowu pod wodę właśnie jest tam zaznaczone na żółto tak to wygląda no i musicie kliknąć na to miejsce i wtedy pojawi się taka rybka no nie ale to będzie taka zwykła a potem pokaże wam się takie okienko i tam jest narysowana taka duża ryba i w tym okienku jest prawdziwy wygląd tej ryby i klikacie na przycisk OK i macie rybe:);) no dobra to już chyba tyle Paaaaaa!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz