wtorek, 19 stycznia 2010

Problem z Pandandą

Witajcie Pandy! Podobno macie jakiś problem, z zalogowaniem się na Pandandzie... Jeszcze raz wam powiem jak się na to zalogować.



Wpisujecie adres www.pandanda.com.
W prawym dolnym rogu jest taki napis "CREATE A NEW PANDA" klikacie na to
Potem zmienia wam się strona, zaznaczacie "I AGREE TO FOLLOW THE PANDANDA RULES"
Klikacie "NEXT"
Następna strona, w tym dużym oknie z pandą wybieracie kolor pandy.
Potem wpisujecie swoje dane:

MY PANDA'S NAME imię dla mojej pandy
PASSWORD hasło
CONFIRM PASSWORD powtórz hasło
PARENT'S EMAIL ADDRESS twój email
CONFIRM EMAIL ADRESS powtórz email

Potem zaznaczacie jaki chat chcecie
I zaznaczacie też "I AGREE TO THE TERMS OF USE"
Klikacie "NEXT"
Wyświetla wam się takie okienko, i musicie odebrać email a potem grać



Ok to tyle Do zobaczenia :**

PS: Ktoś w komentarzu do "Szukaj Szefa woobisiów" z kopiował to co było w całej notce... Czy ktoś powie co to ma znaczyć? Podpisał się panfu... A i proszę nie róbcie czegoś takiego, że w komentarzu
"
Hmm...
Przepraszam i Dziękuję ;)
Dzięki za rozwiązanie zagadki..
Sorry ponieważ mam problem ;(
Nie umię wejść do tego drzewa ;(((
Czy mogłabyś mi jakoś pomóc moje gg : 12322063 ;))
" A kiedy jej tłumaczyłam to już "TO TO KAŻDY DEBIL WIE" lub "ALE JA NIE UMIĘ TAM WEJŚĆ CIEMNTO". Nie chcę takiego zachowania!!! W końcu przestane tłumaczyć jak ktoś czegoś nie zrozumie... Nie które komentarze mi się podobały jak np
"
D Z I Ę K I że założyłaś tą oto stronkę już mam krok 16 gdyby nie twoja stronka bym miała dopiero krok 8 lub 9!" To do zagadki "Historia miłosna Amalury" lub jeszcze taki
"
super blog" i to też do tej zagadki. Martwi mnie wasze zachowanie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz