poniedziałek, 30 listopada 2009

Mój syn jest piratem

Cześć! Nie nie, to nie to co myślicie. Mój syn nie jest piratem, właściwie to ja nie mam syna.... Ok mniejsza z tym, chodzi mi o przygodę "Mój syn jest piratem". Napiszę wam co macie zrobić.
1. Idź na "Plażę Karibską" i kliknij na ośmiornicę.
2. Pogadaj z nią!
3. Idź do Kamrii, ona będzie opowiadać ci pewną historię (sam przeczytasz)!
4. Idź do ośmiornicy, i zapytaj się jej czy ma na imię Fred.
5. Idź do syna Kamrii, jest on w "Mrocznym Lesie" pogadaj z nim.
6.
Idź do restauracji i kliknij na kurczaka z frytkami.
7. Wróć się do Syna Karmarii (kliknij na niego).
8.Na następny dzień udaj się do Syna Karmarii.
9. Idź do Freda Ośmiornicy.
10.Idź do lasu i pogadaj z synem Kamarii.
11. Idź do Kalmarii (jest ona przed swoją wieżą, później wejziecie o środka).
12. Idź do Starego Portu, porozmawiać z rybakiem.
13. Idź na wulkan. Klucz leży na wulkanie.
14.Udaj się do rybaka.
15. Po jednym dniu wróć do rybaka w Porcie.
16. Idziemy do basenowego kiosku.Znajdujemy tam baniak z benzyną.... leży obok "przymierzalni".
17. Wracamy do rybaka.
18. Idź po dwóch dniach do rybaka.
19. Kliknij na motorówkę. Otworzy się mapa.
20.Jesteś na plaży. Pogadaj z Williamem (piratem).
21.Klikaj w tej kolejności. Hasło to WILLIAM.
22.Pirat powie:
,, Brawo! Ale to dopiero początek! Policz teraz wszystkie kokosy!"
( klikaj na kokosy! po tej stronie jest 8 a po drugiej 5 czyli razem 13)

23.Pirat powie:
,, Gratuluję Mała Pando! Teraz policz wszystkie kraby! Klikaj na każdego jakiego zobaczysz!"
( Klikaj na kraby na dwóch częściach wyspy! Jest ich razem 10!)

24.Znowu idź do williama, który powie!
,, wow! A teraz musisz wybrać pomiędzy
1. Skarbem
2. Wzkazówką dla Karmarii do swojej utraconej miłości"
Możesz wybrać tylko jedno! haha!

Nagroda za wskazówkę to kapelusz piracki.
Nagroda za skarb to odznaka piracka.


My wybrałyś
my Wskazówkę

4 komentarze:

  1. Ja nie rozumiem tego jak licze kraby.Niby klikam na każdego 1 raz i William mówi że nie kliknolem wszystkich.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też chciałam tą wskazówkę ale nie wiedziałam co i gdzie więc przez przypadek wzięłam skarb. Ale za to i tak NIE MOGĘ go dać ośmiornicy. więc nie wiem po co to wszystko

    OdpowiedzUsuń
  3. pomogla mi ta wskazuwka natalii dziex!!!!!!!mam kapelusz!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. a w sprawie tych kokosów i krabów zaznaczyłam wszyskie i co jest ich 8 i nic sie nie dzieje CO MAM ROBIĆ?

    OdpowiedzUsuń