sobota, 28 listopada 2009

Przedstawiam wam....

Cześć Pandy!

Elo Pandy!

Chciałyśmy z Nalą.....

Postanowiłyśmy, że kilka osób pomoże nam w pisaniu bloga.

A więc niech napisze do nas pierwsza osoba.

Hejo Pandy! Jestem Spiralita (Spirala), i będę pomagać dziewczynom w pisaniu tego bloga. Mam 10 lat i chodzę do 4 klasy. Urodziłam się 18.06.1999r......

O no tak, ja urodziłam się w nowy rok, czyli 01.01.2000r.

Jasne, daj mi skończyć! Bardzo lubię zwierzęta, i tak jak Nala i Rozia najbardziej koty. Chodzę do szkoły razem z Rozią. Ale to nie przeszkadza mi i Nali, i tak się lubimy.

A teraz Koral.

Witajcie Pandy! Jestem Koralina (Koral) i jak pewnie wiecie będę pomagać Nali, Rozii i Spirali. Urodziłam się 05.12.1996r. więc mam 13 lat. Chodzę do 1 gimnazjum, do tej samej szkoły co Rozia i Sprala. Ale Nala i tak jest moją przyjaciółką, bardzo lubię zwierzęta, i też tak jak dziewczyny najbardziej koty. Ok to tyle.

Zapra.....

.....szamy

Ode......

.....tte

Dzień dobry Pandy! Jestem Odetta (Odeta), i będę pomagać Natalii, Rozi, Spirali i Koral, w pisaniu bloga. Bardzo lubię zwierzęta a zwłaszcza koty. Urodziłam się w prima aprilis, i dziewczyny ciągle robią mi żarty typu: Zapomniałam prezentu. Albo piszą mi sms-y: Wiesz co? Idę do galerii zielonej, nie przyjdę na twoje urodziny. A data to 01.04.1994r. Mam 15 lat i chodzę do 3 gimnazjum, uczę się w tym samym budynku co Rozia Spirala i Koral.

Następna.

Siema Pandy! Jestem Rozella (Ro), i będę pomagać przyjaciółkom. Lubię zwierzęta a zwłaszcza koty. Mam 14 lat, chodzę do 2 gimnazjum, do tego samego budynku co: Rozia, Spirala, Koral i Odeta. A to dokładna data moich urodzin: 24.08.1995r. To tyle.

A teraz...

Cześć Pandy! Jestem Iskierina (Iskierka) i będę pomagać dziewczynom.
Lubię zwierzęta a zwłaszcza koty. Mam 10 lat, i chodzę do 4 klasy.Do tego samego budynku co: Rozia, Spirala, Koral,, Odeta i Ro. A to jest moja data urodzin: 05.05.1999r.

Zapraszamy Nori...

Hello Pandy! Jestem Noranna (Nori) i będę pomagać moim koleżankom w pisaniu bloga.
Lubię zwierzęta a zwłaszcza koty. Urodziłam się 27.06.2001r, mam 8 lat i chodzę do 2 klasy. Do tej samej szkoły co: Rozia, Spirala i Iskierka, do tego samego budynku co: Rozia, Spirala, Koral, Odeta, Ro i Iskierka.

Elina choć!

Hi Pandy! Jestem Elina (Eli),
lubię zwierzęta a zwłaszcza koty. Urodziłam się 14.11.1998r, mam 11 lat, i chodzę do 5 klasy, chyba domyślacie się, że chodzę do tego samego budynku co Rozia i cała reszta. Ok tyle.

I teraz już ostatnia.


Good morning Pandy! Jestem Kristina (Kristin), lubię zwierzęta a najbardziej koty. Mam 9 lat, urodziłam się 09.06.2000r. i chodzę do 3 klasy. Do tej samej szkoly co Rozia Spirala i Iskierka, i do tego samego budynku co Odeta i reszta.


Już się znacie ok, już musimy spadać więc pa!


Pa!


Pa!


Pa!


Pa!


Pa!


Pa!


Pa!


Pa!


Paaaa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz