piątek, 27 listopada 2009

Niespodzianka

Cześć pandy! Sorry, że ostatnio nie pisałam nic na blogu. Nie będzie nowego boga, będę pisała na tym, lecz zamierzam się poprawić. Nie będzie błędów ortograficznych, ani stylistycznych, przynajmniej postaram się, żeby ich nie było. Mam dla was małą niespodziankę, jeszcze jedna panda będzie pisała bloga. Zaraz wam ją przedstawię, ale najpierw powiem wam coś ważnego. Nie jestem już Pandą Panda0708 tylko Natalia81081. Ok to przedstawiam wam Rozie.

Cześć Pandy! Jestem Rozana (Rozia) i będę pomagać Nali (Nala czyli Natalia) w pisaniu bloga.

Rozia opowiedz coś o sobie.

Ok więc tak, jak już mówiłam nazywam się Rozia. Lubię zwierzęta a zwłaszcza koty. Mam 9 lat i chodzę do 3 klasy, tak jak Natalia. Chodzimy do innych szkół ale często się widujemy. Jesteśmy dobrymi przyjaciółkami.

A niedługo tego bloga będą pisać Spirala Koral Odeta i cała reszta, już niebawem się poznacie.
Ok to tyle Pa!

Pa Pa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz