poniedziałek, 29 marca 2010

Magiczny Diament

Cześć Pandy! Powiem wam jak rozwiązać zagadkę "Magiczny Diament"


1. Idziemy do Pirata w barze
2. Do mrocznego lasu, klikamy na pióro
3. Do pirata, gadamy z nim
4. Idziemy do miasta potem do sklepu z pamiątkami klikamy na łom (łom jest w prawym górnym rogu)
5. Otwierają się drzwi do piwnicy, wchodzimy tam (hej, ale ja mam nadzieje że wy czytacie co mówią ci piraci i inni bo potem nie będziecie znać historii panfu)
6.Jest tam taka mumia (wow straszna...) klikacie na nią.
7. Mumia wysyła nas po nowe bandaże (są w kiosku)
8. Stoi tam taka panda, klikamy na nią, ale ona mówi, że się skończyły i trzeba czekać do jutra
9. Następny dzień. Idziemy po papier do kiosku (klikamy na tą pandę)
10. Idziemy do mumii

11. Wychodzimy na chwilę, bo ona musi się przebrać
12. Wracamy i rozmawiamy z mumią (mumii nie podoba się różowy papier w serduszka, ale w końcu przestaje się wkurzać)
13. Idziemy do Kamarii i z nią gadamy (pytamy się kto może zrobić pochodnię)
14. Gadamy z marynarzem w porcie.
15. Idziemy tam gdzie jest maszyna młodości i klikamy na scyzoryk (jest na stoliku)
16. Wracamy do marynarza
17. Idziemy do mrocznego lasu i klikamy na drewno (po prawej stronie)

18. Wracamy do marynarza, on każe wrócić jutro
19. Następny dzień. Idziemy do marynarza po pochodnie
20. Idziemy tam,
gdzie jest mumia. Wchodzimy do pomieszczenia za nią. Klikamy na papugę. Klikamy na to co jest zaznaczone na czerwono. A teraz idziemy tak: czarna linia, potem niebieska i na końcu fioletowa.
21. Znajdujemy się w pomieszczeniu z figurami. I klikamy w takiej kolejności, jak mówiła papuga czyli: okrągłe,szpiczaste, kwadratowe, okrągłe i kwadratowe.
[Po ludzku znaczy to: koło, trójkąt, kwadrat, koło, kwadrat]
22. Pokazuje się nam most, przechodzimy przez niego i jesteśmy w kolorowym pokoju. Przechodzimy tak jak jest zaznaczone na obrazku. Oto on:

23. Przechodzimy przez drzwi i widzimy diament, idziemy do Kamarii.
24. Kiedy zaczniemy rozmowę, Kamaria powie, że zrobi nam rękawicr, przez które można wziąć diament, ale potrzebny nam kwiat, który rośnie na wulkanie. Więc idziemy na wulkan i klikamy na niego.
25. Kamaria mówi, że mamy przyjść jutro
26. Następnego dnia. Odbieramy rękawice od Kamarii, potem wracamy tą samą drogą do diamentu, zakładamy rękawice i bierzemy diament
27. Do Kamarii. Oddajemy jej diament i wracamy następnego dnia.
28. Następnego dnia. Wracamy do Kamarii ona mówi, że znalazła zaklęcie i jest nim słowo, jakie czuje do Fraida.
29. Idziemy do komnaty z diamentem. Wpisujemy w okienko do czatu "love"(po polsku "miłość"
).
30. Rozmawiamy z Fraidem.
31. Idziemy do Kamarii i z nią rozmawiamy. Mówi, że papuga pirata lubi ciastka, a ona ostatnio widziała ciiastka w lodziarni
32. Idziemy do lodziarni i bierzemy ciastka(są na ladzie)

33. Idziemy do labiryntu i klikamy na papugę.
34. Wracamy do pirata
35. Ten wysyła nas do Kamarii
36. Kamaria mówi, że mamy wybór: oddać kamień mumii(będziemy bogaci, ale klątwa nadal będzie ciążyć na Panfu) i wrzucenie kamienia do wulkanu(klątwa zniknie, ale dostaniemy tylko 1 monetę). Do wyboru są dwie opcje: bogactwo lub pomoc Panfu. Ja zniszczyłam diament.

Jeśli wybierzecie zniszczenie diamentu, dostaniecie także, strój lodow,y a jeśli jakaś panda będzie chciała was zamrozić, to sama się zamrozi. 
Słyszałam(czyli nie jestem pewna czy to prawda), że jeśli wybierzecie kasę, to mumia was oszuka, a klątwa nadal będzie ciążyć na Panfu

Okej, to tyle, pa! Mam nadzieje, że pomogłam... :)





PS: Podobno mumia nie oszukuje, tylko daje sporo kasy. Przepraszam, mój błąd. Ale nie macie się o co oburzać, ponieważ WYRAŹNIE zaznaczyłam, że tylko tak słyszałam i niekoniecznie musi być to prawda. Pozdrawiam osoby, które zachowały kulturę.

26 komentarzy:

  1. ja jakoś dostałem kase bo wybrałem dać kamien mumi

    OdpowiedzUsuń
  2. ja zniszcze ten diament (czyt. kamor lub kamień)!!! Wole strój niż nic ;-) i dzięki jesteś wielka za dwa dni to przejdę.
    wielkie DZIENKS
    . . . . .. . . . . . .. . . Kowal_eN na panfu

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dałem mumi i dostałem kilkadziesiąt tysięcy chyba 30 tysięcy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie zniszyłam kamienia i dostałam 30 tysięcy monet i strój lodowy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mogłas dostać strój lodowy lodowy strój dostajesz jak wrzucisz do lawy nawet próbowałam na dwócz kontach jedno do lawy drógie dla mumii (na panfu miki1kitty)

      Usuń
  5. ja nie wiem czy zniszcze ten kamień czy nie... ale chyba go zniszcze i...

    DZIĘKUJE bardzo mi w tej zagadce pomogłaś

    OdpowiedzUsuń
  6. ja wole kase niz jedna monete i stroj

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki jesteś WIELKA !!!!!!!!!!!! :):):)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wole miec stroj i jedna monete niz 30 czy 20 tysiecy po niemam zp

    OdpowiedzUsuń
  9. masz racje i wiele pomogłaś ja wybiore zniszczenie

    OdpowiedzUsuń
  10. Na koncu misji Kamira zaprasza nas na ten jej ślub.Pytanie gdzie on jest

    OdpowiedzUsuń
  11. ja wole żeby niebyło klontwy

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale jak oddaliscie kamien to co z to klotwo ?

    OdpowiedzUsuń
  13. Nic !! a ŚLUB BĘDZIE NA SALI BALOWEJ LUB W JEJ KOMNACIE !

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak zniszczyć kamień wiem że trzeba iść na wulkan ale co zrobić potem pomóżcie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. jA ROBIE DOPIERO Z REKAWICAMI WIEC CHYBA WYBIORE KASE BO NIEDLUGO BEDE MIEC ZP.AHA I JESZCZE 1 DOSTANIESZ KASE ZA DIAMENT MOJA BEST RENDS DOSTALA 50 TYS WIEC JA TEZ MOGE DOSTAC ZALEZY CZY RANO CZY WIECZOREM CZY W DZIEN TO ROBICIE MOJA FRENDS ROBILA TO RANO JA TEZ TO MOZE DOSTANE TE 50 TYS :)) ALE BARDZO MI POMOGLAS .! A I JAKI MASZ NICK NA Panfu? *_*

    OdpowiedzUsuń
  16. Wedłuk mnie opłaca się bardziej do mumii dlatego że dostaniesz kasę rozwiążesz kolejną zagadkę i dostaniesz znowu kasę później zostajes złotą pandą kupujesz co chcesz jesteś bogatą pandą !! DO MUMII IDŹCIE !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy ja robiłam tę misję, nie dało się ich powtarzać, więc wybór był tylko jeden.

      Usuń
    2. tak tylko złotą pandą można zostać tylko za prawdziwą kasę

      Usuń
  17. ja jakoś dostałam dwa mijlony za to dałam djamet mumi ha ha

    OdpowiedzUsuń
  18. To nie prawda mumia nie oszuka bo tom misje zrobiłem!

    OdpowiedzUsuń
  19. Słownik dzieci, słownik... -.-
    Aha, nie dwa mijlony, tylko miliony.
    A poza tym to nie są nawet dwa miliony! Tylko 20 tys.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie musicie się tak oburzać. WYRAŹNIE zaznaczyłam, że słyszałam tak od kogoś, ale NIE WIEM czy to prawda i żebyście się tym nie sugerowali.
    Poza tym może okazalibyście mi choć trochę szacunku i przed wysłaniem komentarza, sprawdzili czy nie zawiera on podstawowych błędów?
    Nie wiem też dlaczego niektórzy nie potrafią czegoś zrobić. Wszystko jest wyjaśnione.
    Ale cóż... cieszę się, że przynajmniej niektóre osoby zachowały odrobinę kultury oraz podziękowały mi za moją pracę.

    OdpowiedzUsuń