piątek, 26 marca 2010

Panfu może być jeszcze lepsze (TU SKOŃCZYŁAM)

Cześć Pandy!
Panfu może być jeszcze lepsze, niż jest w tej chwili...
Dostałam na e-maila od pewnej pandy pomysły na nowe miejsca, rzeczy i takie tam! Postanowiłam, że wam je pokażę. :)



Miejsca:
-Sklep spożywczy (można by było kupować różne rzeczy do jedzenia i zanosić je do Bruno, żeby ugotował, przyrządził, usmażył itp. | oczywiście trzeba czekać jakiś czas, żeby Bruno mógł to przygotować)
-Przedszkole powietrzne (na wulkanie będą takie chmurki i po nich będzie się do tego przedszkola wchodzić | jak jest szkoła podwodna to musi być też przedszkole powietrzne | oczywiście dla ZP, bo inaczej panfu się nie utrzyma| ja nie mam ZP, ale i tak bym się z takiego czegoś cieszyła, bo czasem są DZP | a poza tym to cieszyłabym się też z tego, że inne pandy są szczęśliwe, bo fajnie oglądać szczęścię innych)

Ubrania:
-Suknia ślubna
-Garnitur

Inne:
-Przede wszystkim żeby można było wziąć ślub.


Okej, to tyle!
Pa!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz