niedziela, 23 maja 2010

Eliksir do kraterów

Cześć Pandy!
Rozia zgodziła się pomóc w uratowaniu Panfu. Powiedziała też, że jeśli chcecie, może też pisać tego bloga. Pamiętajcie - wejdźcie na moją sondę i zagłosujcie! Dam jeszcze raz do niej link:
http://www.sonda.pl/sonda_strona.php3?id=595179&uid=471801
Okej, a więc poszłam z Rozią do prof. Bookworm'a, tu jest fotka:

A tu rozmowa:



Natalia81081: Dzień dobry, profesorze!
Panda0708 (Roza): Dzień dobry, panie profesorze!
Profesor Bookworm: Witajcie dziewczyny!
N: Przyszłam z Rozią - moją najlepszą przyjaciółką!
Prof: Dobrze, więc teraz powiem wam co dalej...
P: Słuchamy...
Prof: Musicie iść do kraterów, które są w każdym miejscu na Panfu. Musicie znaleźć je wszystkie i popryskać je tym eliksirem.
N: Ale po co pan mi kazał znaleźć przyjaciółkę?
P: Właśnie, przecież można zrobić to samemu!
Prof: Potem się dowiecie! Nie bądźcie takie znowu ciekawskie! Idźcie już!


Więc poszłyśmy... Okej, idziemy teraz popryskać te kratery, na razie! Napiszę potem!


PS Jak skończy się ta przygoda to zbieram głosy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz