sobota, 23 października 2010

Czy bolisie nas opuszczą?

Cześć!
Piszę tylko ja, dziewczyny już dawno śpią.
Więc... weszłam sobie do portu, patrzę, a tam bolisie na statku.
Tak jak wtedy, kiedy przybyły na panfu!


Czyżby bolisie chciały nas opuścić...?
Żebym się myliła!
Nie chcę się z nimi żegnać!
Lub... może to sprawka Boneza?
Na oficjalnym blogu Panfu Max i Ella pisali, że Carl Caruso widział Boneza koło zamku!
A jeśli Bonez zabierze nam bolisie?
To były pierwsze zwierzątka pand!
Nie dam mu ich zabrać, a wy?
Jakbyście zobaczyli gdzieś Boneza to dajcie mi znać, bo ja nie zamierzam stać bezczynnie, kiedy on próbuje skrzywdzić bolisie!

Jeju! Co to za chałas?! Usłyszałam coś, że Bonez próbuje ukraść bolisie! Coś nie tak z moim słuchem, muszę iść do lekarza!
Nie! Z twoim słuchem jest wszystko okej! Widziałam bolisie na statku w porcie! A na oficjalnym blogu Panfu, Max i Ella pisali, że Carl Caruso widział Boneza koło zamku. Podejrzewam, że bolisie na tym statku i Bonez mają ze sobą dużo wspólnego!
O nie! Nie, nie, nie! On nie może zabrać nam bolisi!

No właśnie! Zamierzam pójść na Oanfu i poszukać Boneza z samego rana!
Ja też tak zrobię!
Co to za hałas? Do łóżka już!
Ok chodźmy, bo się dziewczyny obudzą, a przecież nie chcemy ich martwić, bo nie będą mogły spać tak jak my teraz!
No okej, racja! Trzeba zaczekać do jutra żeby im o tym powiedzieć!
Na razie!

Adios! :c

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz