sobota, 23 października 2010

Wybaczcie

Cześć!
Sorry, wiem nie pisałam już kilka miesięcy, ale nie mogłam wchodzić na Panfu... Zepsuło się coś.. Ale uwaga! Teraz już mogę! : ) Tnie się trochę, ale to nic, jak będę mogła, to będę wchodzić na kompie brata. ;]
Dużo się zmieniło od tego czasu, co ostatnio tu byłam.
Więc chyba teraz przedstawię się od nowa.
Imię: Natalia.
Ksywka: Nala.
Lat:10 i pół (7 lutego skończę 11).
Klasa: 4b.
Ulubione zwierzę: kot.
Ulubiony kolor: czarny (już nie różowy xD).
To chyba tyle. ;P
W sondzie wyszło, że Roza ma pisać bloga, bo było 3, że tak i 0, że nie.
Więc oto ona:
Cześć!
Stęskniłam się już za wami! :P
Więc, jak Nala się przedstawia to ja też xD
U mnie też się zmieniło:
Imię: Róża.
Ksywka: Roza.
Lat: 10 i pół.
Klasa: 4.
Ulubione zwierzę: kot.
Ulubiony kolor: czerwony (już nie niebieski).
No i to chyba tyle ^^
Mi i Rozie przyda sie ktoś do pomocy, więc będzie pisać jeszcze Hill i Kola.
No to teraz Hill:
Cześć!
Będę pomagać dziewczynom w pisaniu bloga. :)
To może się przedstawię co?
Imię: Helena.

Ksywka: Hill.
Lat: 10.
Klasa: 4.
Ulubione zwierze: kot.
Ulubiony kolor: fioletowy.
No to chyba wszystko. ;)
Okej, to teraz Kola:
Cześć! xD
Będę pomagać Nali, Rozie i Hill w pisaniu bloga.
No to się przedstawiam:
Imię: Nikola.
Ksywka: Kola.
Lat: 9 i pół(nie ma to jak urodzić się 29 grudnia...).
Klasa: 4.
Ulubione zwierzę: pies.

Ulubiony kolor: granatowy.
No to już wszystko.
Okej, to znacie już wszystkich.
Ale to była taka notka zapoznawcza. Zaraz napiszemy następną o wielkiej pomyłce Rozy!
Ojej! To już się nawet pomylić nie można?!
Nie! xD
Okej, wrócimy do tego potem ;_;

Nala&Roza&Hill&
Kola

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz